Nefesim74 Kızlar 33 haftalık hamileyim akşamdan beri baya şiddetli bel agrım var beni baya rahatsız ediyor oturuyorum uzanıyorum yürüyorum ama geçmiyor. Ara ara da hafif adet sancısı gibi sanci geliyo yaklaşık 1 dk sürüp geciyo korkmaya başladım doğum belirtisi falan mı bunlar sizde nasıl oldu böyle mi başladı ilk hamileliğim tecrübe yok doğum sancısı nasıl olur belirtiler nasıl başlar hiç bişey bilmiyorum
Esesli Nefesim74 doktora gidin nst falan bağlarlar. Daha küçük bebeğiniz durdurmaya çalışırlar. Ama açılma olursa onlarda birşey yapamıyorlarmış belli süre sonra. En azından ciğer geliştirici falan vururlar.
Esmabaynsldz Nefesim74 bencede hemen doktora gitmelisiniz belirtileriniz ciddi çünkü burada daha fazla vakit kaybetmeyin derim,bol bol da su için çok geçmiş olsun