Aynı yakın haftalar….bulanti ilacı almama rağmen bulantılar…ve bir hafta içerisinde iki defa rahim ustunde hissettiğim adet sancısı gibi ağrılar,yuruyunce daha ağri yapan türden…Devamı gelse hast.gidicegim düzeyde endislendiriyo hatta aglatiyo ama azalarak geçtiği için muayene gününü bekliyorum…Rabbim kolaylık versin hepimize insallah…son aylar ciddi zorluyomus…