Arkadaşlar kan sulandırıcı iğne ve coraspirin kullanıyorum geçmişte 2 kaybım olduğu için göbekten ve koldan vuruluyorum ama morartıyor geçmiyor günlerce ve canım çok yanıyor bu morartıyor geçmesi için ne yapabilirim aranızda kullanan arkadaşlar varsa lütfen yardımcı olsun daha önümde 5 ayım daha var şu an bile her yerim mosmor 😭😭😭