Butonumuz gelmiş ama tabiki şimdi doğmasın zaten istesede doğamaz çünkü hala makat geliş keyfine düşkün kızım maalesef hiç bir şekilde dönmüyor. Dönse hissederim çünkü bu şekildeyken kafası göğsümün altına baskı yapıyor hissediyorum. Normal doğumu bu kadar çok istediğüm için sanırım onu yaşayamıycağım. Neyse yeterki sağlıklı doğsun hoşgeldin 34+0 💖
Bu arada bu postu gören hanımlar rica ediyorum dua edermisiniz bebişimin dönmesi hayırlı ise pazartesi doktor kontrolüm var o zamana kadar dönmüş olsun 🙏 ama hayırlısı değilse yapıcak bişey yok belkide normal doğum benim için daha riskli olucak. Perine masajına felan başlamak istiyorum ama çocuk dönmediği için içimden gelmiyor boşu boşuna yapıcak mışım gibi hissediyorum 🤦♀️