eusl Bryunetka benim oğluşumun da ismi Uraz 37. Haftadayız. Niye bu isim derseniz, klasik isimlerden çok sıkıldım erkek isim seçeneği de yoktu bu yüzden seçtik. Aslında bu bile içime sinmedi ama klasik isimlerden daha iyi diye düşündüm. Anlamı da şans, talih. O da benim şansım olur inşallah
Bryunetka eusl Bende 36. Haftamdayım ve sürekli farklı isimler beğeniyordum ama eşim hiç birine sıcak bakmadı. Bu ismide daha dün söyledi. Araştırdım anlamı çok güzel tamam olsun dedim ama alışamadım bende. Rüyamda bile uğraştım hatta 🤦🏻♀️ İnşallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız ve o sizin en büyük şansınız olur 🌸
Suraa53 Bryunetka teşekkür ediyorum İnşAallah ☺️ Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın evlat diye ağlatmasın 🤲🏼
Deletedmom10846 Bryunetka oğlumun ismi Yavuz Uras Uraz ve Uras sadece ses değişimi var zamanla değişmiş anlamları aynı Uraz ı da tercih edebilirsiniz 😊 biz Yavuz Uraz olmayacak diye Uras ı tercih etmiştik. Ama Urazdan daha rahat söylemesi bence. Oğlum çok sıcak kanlı güler yüzlü kıpır kıpır bi çocuk 😊
Bryunetka Deletedmom10846 Evet sizinki baya uyumlu olmuş. Telafuz olarak da bazı ağızlarda s çıkıyor zaten 🙈 Uras söylemesi daha yumuşak geliyor tabi. Sağlıkla büyütün oğlunuzu inşallah ♥️ Allah bağışlasın.
Villanelle Isim bence karakteri etkilemez ama Uraz ismi ileride hep düzeltmesi gereken bir isim olacak. Çünkü hep sonu s mi z mi diye soracaklar. Uras da popüler bu günlerde. Bi de Uraz Kaygılaroğlu var oyuncu, severiz komik
Bryunetka Villanelle Evet genelde Uras var zaten. Z ile fazla yok ama bilemedik yani. S ile söylemesi kolay ve yumuşak. İsim karakteri bi çok insanı etkilediğini ben şahit olduğum için öyle söylüyorum fakat istisnalar denk gelmişte olabilir. Uraz Kaygılaroğlu da Z ve S den dolayı çoğu zaman zorlandığından bahsetmiş zamanında. Yorumunu için teşekkür ederim 🌸
Deletedmom10846 Bryunetka amin inş 🤲🏻 evet çok mutluyum oğlumun isminden anlamlı oldu ismi 🥰 ikinci oğlum için isim arayışına girdik bizde zor iş🤦🏻♀️ Sağlıkla gelsinler inş
Bryunetka zeliha09 Bizim çevremizde de hiç yok. Kendi kendime söylemeye çalışıyorum evde dilim alışsın diye 🙈
Bryunetka Deletedmom10846 Belki size fikir olur, ben Ekin, Aren, Balamir isimlerini çok istiyordum ama eşimle tek anlaşabildiğimiz Uraz oldu 🙈 Sağlıkla alın inşallah kucağınıza 🌸
Deletedmom10846 Bryunetka aslında isimleri bulduk. ilk ismi Çağan istedim ben onda hem fikiriz eşimle. İkinci isim uyduramıyoruz bir türlü Aslan düşündük vazgeçtik. Ahlas diyor şimdi eşim. Bnde Barlas mı koysak diyorum bakalım hayırlısı😊 Uraz aralarında en iyisi ama Uraz yerine Uras koysanız daha hoş olur
Bryunetka Deletedmom10846 Öneriniz için çok teşekkür ederim. Bakalım artık Uraz mı Uras mı 😂🙈 Çağan çevremizde var olmasa bizde koymayı düşünmüştük. O da iki isim Çağan Tuğra 😌
MelekMervertlek Bryunetka ilk oğlumun adı aras 2.ye hamileyim eşim Uraz yada uras istiyor bende kararsızım
Bryunetka MelekMervertlek Bizde baya bu konuyu tartıştık eşimle,ailemizle falan Uras’ın söylerken anlam azalması yani bi eksiklik var gibi s harfi tam olmuyormuş gibi geldi. Ama bizim soy ismimiz Ş ile başladığı için ve çok kısa olduğu için Uraz daha böyle oturdu gibi. Z ile düşünüyoruz bakalım. Ama sizde Aras var onunla uyumlu olsun diye S kullanabilirsiniz. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸