Sengul82 canım büyükler bazen abartıyor bi deli kuyuya taş atmıştır sizinkiler de inanmıştır alerjin falan yoksa ye tabi ki bunları düşünme bişey derlerse de doktorumla konuştum yok öyle bişey yiyebilirsin dedi de hatta çok için rahat edecekse doktorunla konuş böyle böyle bazı büyüklerimiz zehir ediyor en mutlu günlerimizi bana da annem çilek yeme dedi durdu ben yedim hiç de bişey olmadı takma kafana 🙂