tugbaacng Eveet bebiş doğdu butonum geldi kızlar.Ayy tuhaf oldum birden görünce. Hem bebeğime kavuşma isteği, hem doğum korkusu.. ama mutlu oldum 🥰🥰
Cokistersengelerbence tugbaacng benim de gelmişti bir zamanlar… ama bebiş gelmiyor 4 gün kaldı doğuramıyorummmmmmmm 🤣
tugbaacng Babynative hayır canım 34. Haftaya girdiğim için uygulamaya bebiş doğdu diye bir buton geldi 🥰
tugbaacng Cokistersengelerbence gerçekten ilerledikçe daha yorucu oluyor…. az kalmış 4 gün dediğiniz nedir 😂