2 şubatta transferim oldu en son 16 şubatta 125 beta değerim. Kasığın sol tarafında bi kasılma hissediyorum sağda herhangi bir şey yok. Bunu yaşayan var mı? Bir de pembe lekelenmeler var çamaşıra inmeyen ama peçeteye gelen. Progestan ses vuruyorum hergün göbekten ve fitilini de koyuyorum ayrıca. Buna benzer bir şey yaşayıp gebeliği devam eden var mı?