Papatyam63 Ay sonunda az kaldı Allahım Allah olmayanlara nasip etsin isallah bu duyguyu bütün müslümanlar nasip etsin 💙🧿 yarın kontrollüm var bakım bebeğim nasıl olmuş
Onner Papatyam63 biz de tam 35+0 olduk 12den sonra 🥰 zaman nasil geçti şaşırıyorum. Salı günü kontrolümüz var sezeryan istiyorum ama devlet hastanesinde istege bağlı yapıyorlar mi bilmiyorum insallah yapıyorlardır
Feyzaveannesi Papatyam63 35+2 oldum bende 😊. 36+0 da kontrol var. 39+0 da doğum olacak Allah’ın izniyle 😊. Son 26 günümüz sağlıkla doğarlar inşallah 😊
Sinem_20 Papatyam63 Bana en son 29+5′te söylediler kilosu ozaman 1450′ydi 32+5′te gittim sormayı unuttum yarın sorucam insallah suyun fazla dediler aklim oraya takıldı kılo aklıma bile gelmedi🥲