İkili tarama testi neden bu forumda anlaşılamıyor anlamıyorum. Yorumlara bakıyorum herkes garip bir şekilde değişik şeyler yazıyor. Test sonucunda da yazıyor. Tanı testi değildir. Risksiz çıktı diye temiz çıkmaz. Risksiz çıktı diye sendromsuz doğacak değil. Riskli çıktı diye de sendromlu doğacak değildir. Sadece bilgisayar verisidir. Sonucunda sizi daha detaylı testlere yönlendirir. O kadar abartılıyor ki, boşu boşuna herkesi korkutuyorlar. Aldırma testi de değildir ayrıca. Bebeğin sağlığı veya kontrolleri sizden önemli şu an. Bu kadar stres yapmayın.