Kubra-41 Bende enfeksiyon sebebi ile gittim progestan verdi ilacı daha kullanmadan 2 damla kanamam oldu sonra kahverengiye döndü lekelenmem geçti 5 haftalık hamileyim sabah akşam kullanıyorum haftaya da kontrolüm var
Emimosh Sahestee benim öyle değil canım günlük ped kullanıyorum onda görüyorum pazar günü sabah akşam gelmişti pazartesi ilaç kullanmaya başladım çarşamba akşamı geldi biraz fazla bugün sordum doktora ilaca devam başka bir şey yapmana gerek yok dedi
ZozanErkan Ben 8.haftada başladım şu an 10+2 deyim rahim içi kanamam varmış ağrı şikayetiyle gitmiştim çok fazla uyku halsizlik baş dönmesi yapıyordu artık iki fitil bir hap şeklinde kullanıyorum.