Fadime_3 Kullananlar var mı eczacı bana aç karna iç dedi ama herkes tok karna içiyormuş anlamadım ve şu ana kadar aç karna içtim bi sıkıntı olur mu ya
birbebekbirkopekk Esraliiii ilk ay 80 tlye almıştım ben sonra zam geldi 100 tl oldu. Ecza deposunda çalışan bi arkadaşım var bikaç gün sonra ilaçlara %37 oranında zam geleceğini söyledi yarın 2 kutu daha alcam o yüzden
senel582726 Soncul 3. ayına girdikten sonra doktorum balık tüketemi istedi bende kokulara hassasiyetim olduğundan balık yiyemiyorum deyince bana balık yağı yazmıştı
Kubradoruk111 Ben de bunu kullanıyorum sabah kahvaltıdan sonra direkt içiyorum tok denmişti.ama aç olmakla çok fark eder mi ki bilemedim
birbebekbirkopekk Bana da doktorum meyve tükettiğin zamanlarda iç demişti hep öyle içtim bu zamana kadar demir ilacını da aynı şekilde