Kizlar bugun surekli tansiyonum 14 ve ne yaptiysam dusuremiyorum tansiyon ilacida aldim 3saatlik acil sonrasında limonlu su sut sarimsak ne yaptiysam dusmuyor acilden de eve geldim ilaci aldim ictim ama ne fayda hic bi sekilde dusmedi ne yapicam fikri olan var mi