Edagg ben basının altta olduğunu anlıyordum bir haftadır felan özellikle tekmelerini hep miydemde kaburgamda hissediyorum çünkü bugün kontrolde doktor doğum kanalına yerleşmiş başı dedi birde göbeğim assagi doğru bakıyor bir haftadır erken doğum riskim var zaten 32+4 haftaligiz