Limoncicegi43 kızlar 15-+5 haftalık hamileyim. Göğüslerimde çatlaklar oluşmaya başladı . Çatlakları daha az lekeyle atlatmanın yolu nedir . Kullandığınız krem -yağ önerileri nelerdir 🌸
2bebekannesi_ Limoncicegi43 benim de ilk hamileligimde çok catlagimm oldu aşırı onlara kirem felan kullansam gecermi ?
Ceylanns Limoncicegi43 doktorum bana kimyasal kremleri kullanma dedi. Tatlı badem yağı , kakao yağı ve Hindistan cevizi yağı kullanabilirsin dedi bende tatlı badem yağı kullanıyorum sadece
Renasumut Limoncicegi43 ben 4.aydan beri bio oil ve bebek yagı kullandım birde her dus aldığımda zeytinyağlı sabunla göbeğimi ovdum şuan 37.haftamdayım catlak olusmadı belki de bünyeyle alakalı bilemiyorum ☺️
Renasumut Limoncicegi43 bundan sonra olur mu bilmiyorum artık 47 kiloyla hamile kaldım şuan 64 kiloyum belki de ondandır
Limoncicegi43 Renasumut Renasumut çatlaklar direk göğüslerimden başladı dedim artık başlıyoruz galiba çatlaklara tavsiyenizi deniycem mutlaka teşekkür ederim 🌸😍