Sybabyss Mayıs 22 gösteriyor doğum ben 3 tane hastane çıkışı aldım ama bebek onları 15-20 gün giyip sonra küçülüyormuş her şey iyi hoş da sonra ne giydireceğim? Kaç aylık ve ne tarz giydireceğim zıbın almısım çok desenlilerden 6-9ay arası ama buyuk gelir
Deletedmom154 Sybabyss Ben 0-3 ay 5 tane 3-6 4 tane aldım biraz arkadaşım vermişti yettiği yere kadar
Tgcperi Sybabyss benimde doğum mayısın 22 si sizinle aynı birde bizim memleket adana ne giydirecem hiç Bilmiyorum çok sıcak oluyor hava mayısta bile
Mrvysnn BEn karışık aldım 3 ay 6 ay 9 ay arasında zıbınlarıda kıayfetleride yeni dogan olarak 5 6 tame takım aldım onun harici kıayfetleri 6 aylık felan aldım boyuna bakarak
kuzeymomss E bebekten aldım tüm kıyafetlerini ayrıca 27 şubatta tekstil ürünlerinde %28 indirim olucak indirimler üzerinden
Hatice_32 Pamuklu kıyafetlerden al canım mayıs da olsa bi süre sonra sıcak oluyor yeni doğan 4 yada 5 takım yeter cocuklar çabuk gelişiyor bazen bi kez bile giydirdigin oluyor diğerlerini biraz daha büyük alabilirsin canım