Betul44selinay Devlette sEzaryen yapılacak olursa kaçıncı haftada gün belirleniyor. Benim sezaryen olacak gibi görünüyor dedi ama hala gün verilmedi. Sancım olduğu gün normali mi deneyecekler çatı muayenesi de yapmadi yapalım da demedi 37+2 deyim….
Nurr122 Betul44selinay canım ilk sezeryanimi devlette 40+3 de oldum olacağım gün çatı muanesi yaptılar açılma sancı yoktu ve çayım dar diye Sezeryan oldum şimdi 35 haftaligim haftaya gün Alicam
vesilece Doktoruna göre değişir canım 38 haftalık alanda var 40ı bekleyende 🤷🏼♂️ Bunun yazılı bi şartı yok devlette şöyle özelde böyle
Hatice_32 İlk doğumda önce normal doğumu deniyorlar canım olmazsa son zamanda sezaryana ceviriyorlar benim 2nci sezaryan olucak 38 haftada alicaklar sehir hastanesi benim