Naneliayran Genetik olabileceğini düşünüyorum öncelikle ben de eşim de iri doğmuşuz çünkü, günlük muhakkak süt içiyorum, ceviz , bol bol meyve yiyorum ayran içiyorum 20 kilo da kendim aldım yani hic bulantim falan da olmadi ne bulursam yedim aslında o yüzden hangisinin yaradığını kestiremiyorum pek 🌸