3 yaşında bir kızım var ilk çocuğum ilk doğumum korku da var tabi özel hastanede yaptım hayat hastanesinde.doğuma kadar herşey iyi muaynelerde ilgi alaka filan,özellikle doktoruma dedim doğuma gireceksiniz değil mi diye evet dedi. Doğum zamanı geldi yatışım verildi bütün ağrımı odada çektim suyumu patlattılar tekrar odaya aldılar beni orda beklettiler.çocugun geldiğini ben anladım çocuk geliyor dedim de öyle dopumhaneye aldılar onlara kalsa daha beklicem.kapıdan içeri girdiğim gibi ayakta çocuk geldi elimle tuttum kafasını. Bir tane biri vardı yanımda o da arkası dönük diğeri doktoru çağırmaya gitti. Doktor gelene kadar doğurma diyor birde bana şaka gibi.şuan 2 çocuguma hamileyim şehir hastanesine gidiyorum.hiç gerek yok o kadar para veripte işkence çekmeye.bence doktorlar işinde iyi hastane olsun odaları olsun temiz diyorlar.ben orada doğum yapmayı düşünüyorum