Sevdaug Kızlarrr hamilelik kıl tüy durumunu napıyorsunuz doktoruna danışan var mı şuanlık ağda daha uygun diye düşünüyorum ben😚
Zehra9616 Sevdaug 1 saat once agdayla bal dök yala oldum🤣😂🤣😂🤣😂gobegim haric bi tek orayi almadim oda dokuluyo sonra oyuzden😃
mercimeginannesiiii Sevdaug Büyüyen göbüşten dolayı artık alt tarafımı asla göremiyorum. Ayna sipariş verdim. Ağda en iyisi bence. Bacaklara epilatör kullanıyorum daha çabuk bitiyor.
wisesmom Zehra9616 bacak, kol falan hadi hallolur da genital bölge?:/ nasıl kolay alıyorsunuz? Bir de ne tür ağda? Tam bunun derdindeydim :)
Zehra9616 wisesmom aynanin karsisina oturup aliyorum normaldede oyle yapiyodum degismedi cok fazla.kalip agda kullaniyorum ben kuaforum zaten zorlanmiyorum alirken makinam falan var 10 dk surmuyo bile
SerraveAnnesii Hamilelikten önce de ağdaya gidiyordum 36.haftadayım hep ağdaya gittim bir iki hafta önce yine gidicem bir sorun olmadı 😀