Melek12 benımde ultrasonda hep öyle cıkıyo. Daha doğrusu göbek çevresi haftası ile uyumlu , başı ve boyu iki hafta önde. İnce belli bir kız olcak diyo doktorum. Ama herhangi bi sıkıntıdan bahsetmedi. Kilosuyla alakalıdır diye düşünüyorum. Toparlar gönlünüzü ferah tutun.