Hanımlar ben 9 haftalık hamileyim ve doktor bana 11-13 hafta aralığında gelib mikrop testi yaptırmamı ve kan tahlili yapmamı söyledi.kan tahlili sonucu çocuğun down sendromlu olup olmadığını,mikrop testi ile ise bende mantar hastalığı olup olmadığını bilecekmişim.
Daha önce bu testi yapan oldumu ve ya çokmu acıtıyir mantar testi verirken? Nede olsa altdan bakıcakmış🥲