14+4 hamileyim. Sürekli burun tıkanıklığı yaşıyorum, geceleri burnumdan nefes alamadığım için ağzımdan alıyorum ve boğazlarım kuruyor sürekli öksürüyorum. Ne kendim ne eşim uyuyabiliyor. Bu durumu yaşayıp bir şeyden fayda gören var mı? Doktorumun önerisiyle nasorinse sprey aldım ama o da fayda etmedi :(