Adenn bunun basbaya fedakarlıkla alakası var canım arkadaşa kızmışsin ama kaldıramıyorsan yorumları post acmicaksin bende 8 sene hergun 1 paket içen bi insanken bi anda hamileligimi öğrendiğim zaman birakabiliyorsam sende birakabilirsin tabikide kimse sana kötü anne diyemez ama bebeğine ilerde cok büyük zararlari olabilicek bir maddeyi hala kullanıyorsan buda sana kalmis birşey