Sizi korkutmak istemem ama geçen sene ben 36 hafta 1 günlük aynı şikayetle hastaneye gittim bilinen bir problemim yoktu bebeğimi kaybettim eğer bir veya iki saatte 10 kere hareket etmıyorsa bir sıkıntı teşkil edebilir doktorunuza muhakkak söyleyin veya acile gidin içiniz rahat olsun ihmale gelmez