Kızlar su an 33+4üz sağlık ocağında seker yüklemem yapıldığında 175 çıktı ama ben bi türlü dahiliyeye gidemedim asla sıra vermedikleri icin verince de 1 gün kala iptal ettikleri için 😑…
Şeker yüklemesi yüksek olunca sezeryana mi alırlar bunu belirtmem gerek mi doktoruma