13.haftamdan beri kese delık ve duyum sızıyo. Sureklı yatıyorum ayaga kalktıgım gıbı ıc camasır ım sırılsıklam. Bu duruma pek yapılcak bısey yok. Bol bol su ıcıp kasılma önleyici bıkaç ılac kullandırıyo doktorum. Ve mumkun oldukca sadece tuvalete kalkmaya calısıyorum.