Rumik Benimde lökosit 57 çıktı geçen ay günde 3 litre su iciyodum idrara çıktıkça temizleniyodum bazen oflayip pofluydm tuvalete gitmkten sonra bı bardak suya iki kaşık sirke koyup iciyodum gece uyumadan hemn önce mesanede kalıp mikrop öldürsün dye sirkeli suyla her tuvalete gittiğimde taharet yapıyordm az sirke koyudum cnku oranın florasını bozuyo Muş fazla olduğunda artı doktorun verdgi antibiyotiği kullandım gcen yine kültür verdim üreme sıfır çıktı.