Kuzular 15+2 deyim göğüslerim çok şişti ve sancı oluyor sol göğüsümde acaba kalp mi yoksa normal büyüdüğü için mi anlayamıyorum sabahtan beri ara ara aralıklarla giriyor yaşayan var mı dün de uçları ağrıyordu ama sağ göğüs olması kalp mi acaba dedirtti bana