tugce_genc45 Vajina bir süre sonra eski hâline döner sen kocanı bırak konforunu düşün…Şimdi şöyle bir şey var iki durumda da dikişin olacaktır ama sezeryanda %100 dikişin olacak, normal doğurursan belki dikişin olmaz şans meselesi benim dikişim yok vajinamda genişleme de yok. Sezeryan da çabuk da iyileşebilirsin zorlanadabilirsin. Normal doğurup benim gibi ayakta da gezebilirsin şanssızlığıda uğruyabilirsin. Kendi açımdan 2 doğumuda net bir şekilde yaşadım. Spinal sezeryan ve normal dikişsiz+epiduralsiz doğum. İki doğumum da hafif geçtiği için kesinlikle ikisinide normal doğurmak isterdim sezeryan dikişimi yaşamak istemezdim ama bunlar korkutmasın gözünü o kadar gözde büyütülecek kadar değil. Yine de doktorun sana uygun olanı söyler bazı sorunlar yüzünden zorunlu sezeryan da olabilirsin.