happybaby123 Belimde karnımda şiddetli ağrı var ağrı mı sancı mı anlamadım yürüyorum geçmiyo oturuyorum olmuyo yatamıyorum çok kötüyüm şu an 34.haftadayız kontrolüm yarın napim gidim mi acile bekliyim mi böyle
Mrv1007 happybaby123 acile gitmende fayda var bence, benim erken dogum riskim vardı doktorum belden kasıklara vuran ve dinlensen de geçmeyen bir ağrı olursa hemen beni ara demişti,
Mucizem_211 happybaby123 kuzum geçen benimde böyle oldu acile gittim bişey çıkmadı gazdan dolayı oldu ama için rahat etsin diye bence yarını bekleme acile git ne olur ne olmaz çok geçmiş olsun
happybaby123 Kbraylmz1 sürekli ama artmıyor aynı birdw ayıptırsöylemesi ishal olmuşum o yaparmı bu kadar acaba
Cemrreedemirci Buraya yazana kadar kalkıp gitsenize? Israrla yazmaya da devam etmişsiniz Allah aşkına belki doğuruyorsunuz belki gaz belki soğuk algınlığı belki ölüm kalım meselesi kim ne bilsin burdan… İnsan bazen gerçekten hayret ediyor
happybaby123 Cemrreedemirci ya sağlıkçıyım bana boş yapma bebeğim çok hareketli ishal olmuşum suyum gelmedi kanamam gelmedi başıma tıpçı kesilip hangi hakla anneliğimi sorguluyosun çık postumdan yazma
Cemrreedemirci happybaby123 anneligini sorgulayan yok? İstediğim yere yazarım. Sormuşsun gidiyim mi çok kötüyüm buraya bile zor yazıyorum diye ? Ne dememi bekliyordun saglikcisin ya bilirsin doğumdan önce ishal olan bı çok kadın da var hormonel karmaşadan dolayı. Gece gece ne halin varsa gör
Madonna Canım kendi doktorunu ara bence bu konuyu ona sor bekleme derim sana normal bir agri olsa dururdu. Nişan suyun falan geldi mi hiç bekleme canım git
happybaby123 Madonna gelmedi canım ya doktprunda numarası yok ben hastaneyi bi ariyimde onlar bağlasınlar
Mucizem_211 happybaby123 kuzum ishaldendir o zaman kahve falan iç ishale iyi gelir bide muz varsa evde ye
Madonna Ishalden dolayıda olabilir canım ama vücudun sürekli su kaybediyor bol su iç hastaneyi ara ne olur ne olmaz doktorunu başlasınlar ve doktorunun numarasını iste