taninmayananne Selamlar, test yapmıştım negatif çıkmıştı kendimi inanirdmak istemedim ama 3 gün erkenden regl oldum. Bat 20ydi 17sinde olmuş oldum 😶 siz ne durumdasınız?
taninmayananne Esraliiii ağrım falan yok hafif bel ağrım ve halsizligim var şuan da . Bu ay bebek olur inş.