bende doona aldım. başından beri onu istiyordum başka modele bakmadım bile. daha doğuma 3 ay var, kullanamadım. puset tak çıkar arabayı katla uğraşamam ben, doona daha pratik. yalnız satıcı araba koltuğu olarak 6 ay kullanılabiliyor dedi, arabamız olmadığı için sorgulamadım neden öyle olduğunu. diğer arabaların pusetlerine göre epey büyük olduğu için araba olarak 1,5 yaşa kadar kullanılıyormuş.