Yunusunannesi 18 haftalık hamileyim normalde herkes 20.ci haftadan sonra hissedermiş ama erken hissedende varmış ben geçtiğimiz günlerde hissettim gibi oldu ama birdaha hissetmedim normalmi yaşayan varml bu durumu
Yunel Yunusunannesi normal canım ben 17 haftadan itibaren hissetmeye başladım 20 haftadan sonra daha da netleşti hareketleri inşallah tez zamanda sende net hissedersin 😄
Zeynepimmm Yunusunannesi bende tam 18imi doldurdugumda hissettm sonra birkaç gün hissetmedim gayet normal canim
Yunusunannesi Yunel ilk olduğu için seçemiyorum acaba hareketimi diye inşallah bende bir an önce hissederim ☺️☺️☺️
Yunel Yunusunannesi inşallah canım ama senin hissettiğim şuan pıtpıt gibiyse bebişindir o haftalarda böyle oluyor benimde ilk bebeğim cinsiyetine bebeğinin
Ozgenur48 18+4 üz bugün.. 2 gündür sabahları aç karınla yatakta sırt üstü uzaniyorum .. parmaklarimi karnimda oynatıyorum..durduktan sonra vuruyor kuzum benim.. bir kaç kere ardarda olduktan sonra emin oldum ki onun hareketleri .. daha önce de oluyordu elbet ama heyecanlanmak istemedim bağırsak hareketleriyle karışabiliyor .. umarım siz de en kısa zamanda hissedersiniz 😊