Nurr122 Kızlar başlıkta yazdığı gibi eds yöntemi ile emzireniniz oldumu hastane için mesela ikinci sezeryanim olacak hastanede sütüm gelmezse bebeğim biberona alışsın istemiyorum yenidoğan için kaç numara almalıyım sizce