RabisScik 12+5 iz ve 4 gündür kabızım karnım kasıklarım heryerim ağrıyor artık kuru kayısı denedim zeytinyağı denedim hiç faydası yok önerisi olan varmı arkadaşlar???
Deryaasn RabisScik kayisi banada fayda etmemisti kuru erik iyi geliyor 32.haftadayim hala ayni yemeyince direk kabiz oluyorum
gulgulsensen Kuzum biraz az yemeye calis ben sabahları 1 su bardagi süte 2 3 yemek kaşığı yulaf 1 tatli kasigi keciboynuzu oekmezi yiyorum kabizliga bira bir 2 gun dene bunu kronik kabizim ben bunda fayda buldum