Esranr95 Iyı aksamlar.. 27 haftalıgım 23 haftadan beri aşırı derece mıdem den agzıma acı su geliyordu ne gecem ne gunduzüm hepsı bırbırne karıstı hiç birşey yiyemiyordum klasik süt elma soda vs vs denemediğim hiç birşey kalmadı rennıe de dahil, gecen hafta doktoruma anlattım durumu gaviscon yazdı asla gecırmıyor dinlendiriyor ama 10 dakıka sonra tekrar baslıyor dedım lansor diye bir hap ve gaviscon verdı lansor dan 1 Kez ıctım 1 haftadır herseyı yıyorum şuruba bıle gerek kalmadı doktorunuza sorup deneyin bence bna tek o iyi geldi