7 haftalık olduk kalp atışını duymadık daha var mı böyle aramizda
Periha ben 8 haftalıkken duymuştum 😊
Periha 7+2 de duydum
Periha ben 🤲🏻 Çok derinden geldi 10.haftayız bugun kontrole gidicem
Periha bende hala duyamadim bebegide göremedim ama yolk sac var dedi doktorum
Benimde 5+6 kese büyümüş ama bebişi göremedm daha
Burda hesaplanan tarihten daha gerideyiz sanirim