Arkadaşlar 14+5 hamileyim ve son 3 haftadır haftanın 3-4 günü basım catlarcasina ağrıyor sabah başlayıp gece yatana kadar da geçmiyor
Dr uma söyledim tansiyonunu düzenli ölç ağrı olduğu nda dedi ama tansiyonum da düşük tuza da dikkat ediyorum
Parol içebilirsin dedi ama haftanın 4 günü parol içmeye de gönlüm razı olmuyor
Başına gelen var mı gebelikte böyle sebepsizbas ağrısı normal mi ve ne iyi gelir 😥😪