Cemreninannesiii valla ben hamilton r1 aldım. kabin boy pusetsiz model. Özelliklerinde yenidoğana uygun yazıyordu ama e bebek çalışanı ben önermem vs dedi. Travel sistem almam mümkün değil aşırı ağır. 3. Kat asansörsüz ev. Travel alıp üstüne oto koltuğu alıp üstüne bi sene sonra kabin boy almak saçma geldi. Bi tane bebek arabası minderi aldım sevi bebe marka e bebekten. Koydum üstüne baktım gayette yenidoğan için uygun oluyo. İkisini de aldım çıktım. Bi tane de şöyle güzel bi oto koltuğu buldum mu tamamdır.