Granül sabun kullnmistim ilk çocukta şimdi herşey ateş pahası evde hacı şakir sabun vardı onu rendeleyip yıkadım zaten bı avuç bile koymuyorsun. Hepsini yıkadım ve utuledim yerlestrdim hem daha özenli duruyor ütüyle hemde mikrop faln bişe kalmıyor cnku kiyfeyler yeni oldgu için 30 derecede yıkandı ütüyle de dezenfekte oldu gibi birşey🤭