Nurerdogann Kızlar merhaba 9+3 gebeyim, son 1 haftadır göbek deliğimde çok fazla ağrı var göbeğim mi büyüyecek acaba diye düşünüyorum gebelikte bu durumu yaşayan oldu mu normal mi doktora gitmeli miyim
Efraimmm Nurerdogann cnm ben 35i bitirmek üzereyim ama bir haftadır ağrılarım var göbek deligimde inanki tezgaha bile çarpınca aglicak hale geldi sen daha baslardasin Allah yardımcın olsun
Madonna Canım istersen o durumu doktoruna sor ben 31 haftamdayim benim yeni yeni ağrılarım oluyor öyle kalkasım dahi gelmiyor yerimden Allah yardımcın olsun