Ozlm007 lutfen korkmayin ya ben iki hafta once oldum olacagimdan haberim de yoktu enfeksiyona bakarken doktorum sen normal dogum istiyordun ona da bi bakalim dedi. Once hafif bi bacaklarimi kapatir gibi oldum daha baslamadan. Guler yuzle bacaklarimi yavasca acti, normal dogum istiyorsak once bu bacaklar boyle durcak tamam mi dedi beni rahatlatti. Sonra ben gevsedim inanin elinin girdigini hissetmedim bile hic birsey hissetmedim olay tamamen kendini birakmakta eger kasarsan acir ama acimayacagini dusunup rahat olunca gercekten 0 acı. Bitince ben cati muayenesi bu muymus dedim herkes ne kadar korkutmustu bunu hissetmedim bile dedim🙈 o yuzden stres yapmamak en guzeli baskalarininki acidi diye herkesinki aciyacak diye birsey yok