mucizegebelik6 çok sağol canım benim, iki doz aşımı da olmuştum ama bende ağır geçirdim maalesef, ister istemez iştah kalmıyo yiyemiyoruz pek ama bebişlerimiz için yememize dikkat edicez cnm, korkma bebiş o besini bi şekilde tamamlar sen kendine de dikkat et bol meyve çorba vesayre ile ayaklanırız anca, Rabbim hepimizin evlatlarını korusun inşallah