Susambebis 2/3dakikada bir karnım kasılıyor ve kasılan yeri kızım tekmeliyor .oan çok canım acıyor befesim kesiliyor sonra rahatlıyor , ama rahmimde bir baskı acı yok bu doğumla alakalı olabilir mi? 34.haftamdayım erken doğum riskim var
Nur_3961 Susambebis bende 34. Haftadayim aynı şeyler bana da oluyor yalanci sancılar galiba bugün geldim doktordan nstde sancı çıkmadı 3 gündür aynı şeyi yaşıyorum karnım çok ağrıyor artk ve çok sert