Bebebebe 9+5 haftalık hamileyim. Kusmalarım bitmişti bgün tekrardan başladı. Daha demin kustum çok kastım kendmi. Ve kasık bölgem taş gbi oldu. Yumurta kadar bi alan. Aşırı taşlaşmış gbi hissediyorum. Nedir sizce bilen yaşayan varmı. O sertlik şimdimi oldu bgün varmıydı bilmiyorum ama. Baya bi sertleşti.
Muhammedamine Bebebebe benim kusmalarım sizin haftalarınızda başlamıştı arada durabilir ama bitebilir demek için çok erken . O yumrular hepimzde olmuştur sabah kalktığınızda büyük ihtimalle orada olmayacak
sudamlasi Bebebebe kusmaların bitmemiştir ki canım ara ara kesilip devam etmiştir şuan bulantıların yoğun oldugu bi, zamandasın. Endişelenme kendini kastığından olmuş olabilir o
Harunnisa Bebebebe kasmaktan dolayidir sanirim ben hic dikkat etmedim boyle birseyi kendimde ama cok kastiginiz icin olabilir
Bebebebe Muhammedamine benim kusmalarım erken başladı 5-6-7 . Haftalarda kustum 8 ve 9 da bulantı bile yaşamadım bitti diye seviniyodum bende. Şimdi bgün yine kustum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Bebebebe sudamlasi bir iki hafta hiç bulantım olmamıştı. Bemde hani bitti mi acaba diye seviniyordum. Ama bgün 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️