Selam kızlar 17 haftam dolmak üzere hiç bir sıkıntım yok çok şükür ama bıraz önce lavabodaydım afedersınız bi kıvrandım idararımı yaparken alttan basınç oldu sancı gıbıydı resmen normal mı 10-15 ssanıye kadar sürdü gectı sonra . Nasıl degerlendırırdınız bunu doktora gıtsem mi