Meri3220 Bdjehehehhe evet bende bugün gittim balım yoktu grev gitmeden aramıştım birde sizde arayıp bilgi alınn
Merveee_41 Bdjehehehhe Özellerde değilde devlet hastaneleri ve sağlık ocaklarinda var bugun kapaliydi sağlık ocaklari devletdede şansa bazı bölümler var bazı bölümler yok bu neye gore boyle bir fikrim yok ama özeller çalisiyor