Ays_cskn Mercan28 ilk gebeligimde olusmamisti o cizgi bende Allah nasip ederse suan 5 haftaligiz saglikli bir gebeligim olursa bunda olurmu merak ediyorum 😊
irem-Dora Mercan28 bazılarında hiç çıkmıyormuş canım, benim 22 haftalarda göbek deliğinin altında belli belirsiz başladı, şimdi daha belirgin 26.haftadayim ama sadece göbeğinin altında var 😊
Bahar1508 Mercan28 hahahahahah Allah seni napmasın ya 😂😂😂 cok canın sıkılıyor bacım belli 😂😂😂 benimde sıkılıyor da öyle cevap yazıyorum 😂
irem-Dora Mercan28 Ben de öyleyim valla, aklıma bir şey takılınca direkt burada forumda aratiyorum yaşayan var mı normal mi diye, iyiki keşfettim bu uygulamayı yoksa kafayı yerdim 😅
Mercan28 irem-Dora evet ya aşırı sardım bende buraya her fırsatımda hemen girip her başlığı okuyorum😂😂