Ince_imral ARKAdaşlar ben 32. Haftalık gebeyim bugüne kadar gyneferon kan ilacını kullanıyordum bitince kayınbabama sağlık ocağından yazdırmasını istedim ama benim kullandığımda aynı değil bi bakar mısınız içinizde bu ilacı kullanan var mı yanlış kullanmayayım https://www.google.com.tr/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fhekimimyanimda.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F05%2FGYNO-FERRO-SANOL_demir-eksikligi_hekimimyanimda_HY.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fhekimimyanimda.com%2Fklinik%2Filac%2Fferro-sanol-duodenal-100-mg-kapsul%2F&tbnid=mcq_R9Sl4GQTTM&vet=1&docid=AIqAlUMROfX7-M&w=731&h=452&hl=tr-tr&source=sh%2Fx%2Fim
Ince_imral Gulergulmez hmm bunu Benim kendi kadın doğum doktorum yazmadı sağlık ocağındaki doktor yazınca bir sorayım dedim yan etkisi felan olur diye korktum